)-:


ɢнoмαreѕнɢн

قمـــار عشـــق

  

 بعضی وقتا یهو بهم میریزم

 

 بعضی وقتا یهو دیگه دوستش ندارم

 

به خودم میگم اصلاواسه چی دوسش دارم؟مگه کیه؟

 

مگه واسم چیکارکرده؟مگه چی داره که ازهمه بهترباشه...؟

 

بعد بخودم میخندم ولعنت میفرستم که اصلا واسه چی اینقد خودمو اذیت

 

کردم؟

 

یهو  یه چیزی یادم میاد ...

 

یه چیز خیلی کوچیک ...

 

یه خاطره ... یه حرف ... یه لبخند ... یه نگاه ... وبعدهمین ...

 

همین کافیه تا به

 

خودم بیام

 

ومطمئن بشم که نمیتونم فراموشش کنم ... حتی اگه بخاطرش بدترین بلاها 

 

 سرم بیاد ...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:51---14 ارديبهشت 1394
لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم

“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …
پاسخ:مرسی عزیزم♡♡♡


یه دختر پاییزی
ساعت13:59---19 اسفند 1393
مرسی که سرزدی مطالبت زیبا و جذابه
پاسخ:قربونت عزیزم♡♡


SaReH
ساعت9:43---7 بهمن 1393
بـآ هَرڪـَســے نمے پـَریــҐ چـوטּ اُفــت בآرـہ

פֿــُـבآ ایـטּ آپـشــטּ و بهمـوטּ בآבـہ

چوטּ لـُـطـف בآرـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:,ساعت10:18توسط ʍɨֆֆ yekta | |