جهنم...


ɢнoмαreѕнɢн

قمـــار عشـــق

جهنم من جـــــاییه که کســــی حرفامو نفهمه...

دارم تو این جهنم میــسوزم...

اما حتـــی یه بار لب باز نکــردم به سخــن گفتــن تا کسی

برای یک بار هم که شــده از غمم خبــردار نشه...

من لب هامو به هم عادت دادم تا ســکوت کردن برام سخت نباشه...

ســـکوت رو میــزارم روی بقیه نعمت هایی که خدا بهم داد...

هیــچ گله ای هم ندارم...

چون دلم گرمه که بالای سرم یکــــی هست

که زود تر از خودم ته قلبمو میخونه...

خدایا بازم تشکر....

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت17:21---30 دی 1393
فک کردم از این پست مزخرفاس ولی قشنگ تموم شد خوشم اومد
پاسخ:مرسی واقعا من خودم اینارو مینویسم❤


ادمه باحال
ساعت12:08---22 دی 1393
سلامممممممممم ممممممم ممممم مم

امدم به وبت . قشنگه

موفق باشییییییییییییییییییییییی

خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:مرسییییییییییییی ممنونم❤❤❤


SaReH
ساعت11:19---21 دی 1393
به سلامتی اونی که واسه داشتنش ریدیم به احساس خیلی ها

البته ناگفته نمونه اونم رید به ما
هع
ب منم سر بزن
پاسخ:❤❤❤


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 21 دی 1393برچسب:,ساعت10:26توسط ʍɨֆֆ yekta | |